16.10.2012

LIIKUNTATUOTTEET PAREMMIN SUOMALAISTEN TIETOON


Vuoden Liikuntatuote-kisa, Messukeskus ja Elixir TV käynnistävät yhteistyön, jolla pyritään tehostamaan suomalaisen liikuntabisneksen viestintää.
- Liikunta-alan yrittäjän ongelma on usein heikko viestintä. Tuote- tai palveluosaaminen on sinänsä riittävää, mutta markkinointi ja viestintä eivät, Ari Puro-Aho Vuoden Liikuntatuote –kilpailun tuomaristosta sanoo.
Messukeskus ja Vuoden Liikuntatuote-kisa käynnistivät jo aiemmin yhteistyön ja nyt rinkiin on liittynyt viestinnän tekijäksi Elixir CMS Oy.  Ensimmäisenä konkreettisena askeleena Elixir TV on alkanut tuottaa Messukeskuksessa kuvattavia Viikon sporttiuutuus-osioita ja muistuttaa samalla katsojia Vuoden Liikuntatuote-kisasta.
Tarkoitus on laajentaa yhteistyötä muihinkin kanaviin kuin televisioon.
- Tehokas viestintä tuotteesta tai palvelusta tarkoittaa nykyään pajon muutakin kuin sitä "takasivun alakulman" lehti-ilmoitusta. - Netti, messuscreenit, televisio, kauppa-televisio-ruudut ovat kaikki videopohjaisia viestimiä, joita tulisi osata käyttää ja joista liikunnan markkinan eri kohderyhmät tavoittaa tehokkaasti, Timo Ylitalo Elixir CMS Oy:stä toteaa.

Myös muut kuin suomenkieliset videoesittelyt ovat pakollisia vientiä hamuaville tai sitä jo harjoittaville yrityksille. Messukeskus ja Vuoden Liikuntatuote-kisa pyrkivät Elixirin kanssa kehittämään ihanteellisen videopromootioiden tuotantomallin liikunta-alan yrityksille sekä vientiin että kotimaan markkinoille ja tarjoamaan sitä syksyn ja ensi vuoden aikana yrityksille.
Lisätietoja:
Vuoden Liikuntatuote –kilpailu, Ari Puro-Aho, gsm 040 861 4641
Elixir, Timo Ylitalo, gsm 040 528 6950
Suomen Messut, Hanne-Mari Jantunen, gsm 050 301 1734

Muista ilmoittautua Vuoden Liikuntatuote -kilpailuun 19.10. mennessä!
Poistu listalta klikkaamalla tätä linkkiä

testinglab
Testing Lab
Opistotie 1 (PL 49)
63100 Kuortane
testaa tuotteesi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti